Kızlar kontrol vardı 39+1 karnımı kaşırken doktor kaşıntın var istersen doğum başlatabiliriz dedi nasıl yani dedim güldüm alttan fitille başlatalım istersen ağrıların da başlamış dedi sizce kendi sancımı mı beklesem ? Bi yandan doğsun da istiyorum ama bilemedim 🤷♀️