Kizlar bat 16 dün leke geldi gece de azıcık koyu renk kanama gibi gelmiş şimdi de tekrar yine koyu renk azıcık daha gelmis bu yerlesmemi yoksa regl mi oluyorum, yerleşme nasıl olur regl gibi mi kaç gün sürer bilgi verir misiniz(İnternete baktim yeterli bilgi bulamadım karışık şeyler yazıyor hepsi ayrı bisey diyor) yaşayan kişilerden öğrenmek istiyorum