Kızlar merhaba döngüm benim biraz uzun 34-35 gün sürüyor. SAT 20 ocaktı 2 şubatta ovulasyon testinde pik gördüm. Öncesinde de 2 günü değerlendirdim. 2 ve 3 şubatı da değerlendirdim. Dün akşam 9. Günde hastaneye farklı bir şey için gittiğimde beta da yaptırdım 1.20 çıktı. Adetime de 12 gün var. Sizce testte erken olduğu için çıkmamış olabilir mi? Deneyimim olmadığı için merak ediyorum var mı yorumunuz?