ynzl Kızlar selam 🌸🌸 9+4 ama geç döllenmeden dolayı doktorun söylediğine göre 8+4 haftalık hamileyim. Sadece ilk haftalarda göğüslerde şişkinlik hassasiyet ve kasık ağrım olmuştu. Uzun zamandır tek belirtim uyku ve halsizlik. En son geçen hafta kalp atışını dinledik. Ondan önceki hafta da dinlemiştik. Belirtim olmadığı için de bebek iyi mi değil mi anlayamıyorum haliyle. En son gittiğimde doktor 1 ay sonra gel demişti. Belirtim olmaması normal mi ve bir sonraki randevunuza kadar nasıl dayanıyorsunuz 🥺🥺
gokcekocyigiit ynzl 24 haftalığım, karnım büyüdü onun dışında hiç belirtim yok, tedirgin olma, belirti herkeste illa olacak diye bir kaide yok ☺️
Sumeyyeaydn ynzl ay resmen içimden geçenleri yazmışsınız tıpa tıp aynısı yaşadıklarımız benimde geç döllenme belirtim az belirti olmayınca bebek iyi mi moduna giriyorum
Sumeyyeaydn ynzl ama bir yerde okudum kadın doğurucam yarın sıfır belirti ile diyor onu okuyunca rahatladum
Parilti007 Benim de ikiz olmasına rağmen sıfır belirtiydi bir süre 🥹 hep yüreğim ağzımdaydı acaba iyiler mi diye bir sonraki randevuyu iple çekerdim uykularım kaçardı keşke midem bulansa da anlasam dediğim bile oldu 🥲 merak etmeyin çok normal içiniz rahat olsun 🌸
Parilti007 Sumeyyeaydn ben de öyleyim 30.haftamızdayız hala bir belirtim yok 😅 güzel bir hamilelik aslında kaygısı olmasa prenses gibi geçiriyorsunuz 🧿 hareketleri hissedince içiniz rahatlar
[silindi] Benimde hiç belirtim yok ya 7+4 deyim keşke bulantım olsa keşke ağrım olsa da en azından onun varlığını iyi olduğunu hissetsem diyorum bu şekilde hiç bişey hissedemiyorum iyi mi kötü mü bilmeden haftalarca randevuyu beklemek çok zor.
Edizhr [silindi] iki kızım da mutfağın önünden gecemedim ama şimdi 7+4 akşamları biraz oluyo bulantı uyku hali gündüz falan birşey Yok 1 ay sonra tekrar randevu
ynzl İnsan kendine böyle nazar değirir kızlar 😂😂 şimdi menemen harcını kavururken birden başım dönecek sandım oturdum aniden midem bulandı koştum hemen ama çıkaramadım 😂😂