32+2 birden fazla sebepten ötürü acil sezaryen ile bebeğimi dünyaya getirdim solunum sıkıntısı varmış yoğun bakımdaydım henüz göremedim 3. Gün olacak doğalı kilosu 1785e düşmüş dün yeni yeni ağızdan beslenmeye başlamış bugün süt indirip görmeye gideceğim saati bekliyorum 32 haftalık doğum yapan annelerim bebekleriniz küvözde yaklaşık ne kadar süre kaldı her bebek farklı tabiki bağışıklığı direnci ama kendimi bir süreye ayarlamak istiyorum 16 aylık bir bebeğim de evde beni bekliyor kendimi bu sürece adapte etmem gerekiyor benzer durumda kalmış annelerim varsa fikirlerinizi almak istiyorum.