mervemurat16 Günaydınnn güzel anneler🌸 Ne durumdasınız,neler yapıyorsunuz doğuran veya gün sayanlar muhabbet edelim🫶🏻 Var mı 14 şubatta doğuracak olan🤰🏻 Ben ocak anasıyım 6 gün önce doğurup şubat anası olmadım normalde 3 şubat gözüküyordu doğumum🤱🏻
kedilibebeli mervemurat16 37+4 bekliyoruz bakalım. Bir aksilik olmazsa vajinal doğum planladığımız için mart başına da sarkabilir öncede gelebilir. Paşamızın paşa gönlü ne zaman gelmek isterse artık 😂 Mide yanmasından o kadar illallah ettim ki bir an önce doğursam diyorum 😫
EsK07 mervemurat16 17 Şubata sezaryen günümüzü aldık. Hanımefendi öncesinde gelmek isterse bu hafta da olabilir 🫠 Artık zamanın geçmediği bekleme evresindeyiz 🌸
EsilaMiracAyazEren_Moms mervemurat16 Selamlar, ben şubat annesiyim. 4 şubatta doğum yaptım. Gündüz idare ediyoruz annemle beraber ama gece nöbetteyiz. Şimdilik böyle geçiyor bakalım sonra ne olur 😂😂
thingma mervemurat16 Günaydınnn, siz elenmişsiniz 🥹 sağlıkla büyüsün inşallah 🙏🏻 ben de beklemedeyim 🩷
ayseallpi Merhaba bende Şubat annesiyim 🥰 ama ne ses var ne Seda sessizce bekliyor kızım. 19 şubatta muhtemelen sezeryan olacağım Doktorum bebek iri göründüğü için bu kararı veriyor
thingma ayseallpi Merhaba, boyu kilosu kaç acaba bebişinizin? Sağlıkla gelsin. Benim de eli kulağında
aybikannesi kedilibebeli aynı durumdayız günlerimiz de aynı inşallah sağlıkla alırız kucağımıza 🥰 biraz minik benim kızım haftasına göre o yüzden ne kadar tutabilirsem tutuyim büyüsün istiyorum
Merveesi kedilibebeli bizde 38+6 yız bugün. Daha kanala inmedik. Bakalım ne zaman gelmek isteyecek oğluş. Normalde doktorun tahmini 20 Şubat doğum olarak ama bakalım 😂
sinem93- 39+2 olduk 5 gün kaldı diyo program ama bizim paşanın keyfine bağlı tabi. Zorluyo artık bi an önce doğsa da rahatlasam diyorum. Sonra amaaan biraz daha dursun acıktı mı altına mı yaptı ateşi var mı derdi yok en azından diyorum 😂 bugün görüş günü bakalım ne dicek doktor heyecanla bekliyorum.
bktonr07 ayseallpi sağlıcakla kavusun insallah ama anne karnında max boy 53 oluyor diye biliyorum yanlış mı yazdınız acaba
Nisatuce9 ayseallpi Merhaba kaç haftalık ki Masallah. Ama hersey yolunda deilmi sadece kg ile mi sezaryan dedi dönmüş mü bebek peki
Srp53 mervemurat16 günaydın 🌸14 şubatta sezaryenim var 38+2deyim. Sezaryen olmasaydı da ne zaman gelirdi çok merak ediyorum. Ne ağrım var ne sancım hala depar atıyorum 😀
Gsgsgsgsgs aryadeniz25 aynı haftamız ve günümüz bende artık gelsin istiyorum ama tık yok 32-36 arası sancım oluyordu şimdi hepsi kaçtı gitti sanki.. bugün çatı muayenesi var bakalım sonuç ne olacak çok stresliyim 🥹
Kelebeekkk mervemurat16 39+3 hala bekliyoruz gelesi yok keyfi yerinde galiba😂 cumaya kadar bekleyeceğiz doktorum cuma günü yatış yapacak ya suni sancıyla deneyeceğiz olmazsa sezeryanla kucağıma alacağım inşallah 🥰 belki 14 şhbatı bekliyordur romantik kızım nsjsjs
EsilaMiracAyazEren_Moms Esradrmzzo yardıma ihtiyacım olmuyo da bazen uyuya kalıyorum annem idare ediyor sağolsun. Gece çok uyanıyor benim de denge bozuluyo yat kalk yat kalk o konuda yardımcı oluyor