Byzcvker1 elifbsraaa1 evet öyle tabi benim geçen sene bu zamanlarda iki aylık kalp durması sonucu bir kürtajım oldu sonra biz korunma süresini uzattık eylülden beri istiyoruz ama bakalım 🤷🏻♀️ zamanı var gerçekten nasip 🤲🏻ama beklemek her ay bir umut yoruyor
elifbsraaa1 Byzcvker1 Evet canım aslında biraz kafamızı rahatlatsak olacakta hepimiz çok stresliyiz ❤️ keşke böyle yan yana olmak için ışınlanıp şu düşüncelerden uzaklaşabilsekk
Zuleyhadere25 elifbsraaa1 uygulama 13 gösteriyor ama 2 3 aydır 30 günde bir oluyorum acaba 13 ünde yada sonraki günler test yapsam çıkarmı ya
Zuleyhadere25 elifbsraaa1 sizin ne zaman bat ama nasıl bekliyicem 13 ü şimdi yapsam çıkarmı ?? aslında 2 çoçuğum var biri 26 aylık diğeri 7 aylık bu ay korunmasız bi kaç kez olunca merak ettim ama hazır değilim 3 e :( hayırlısı
elifbsraaa1 Zuleyhadere25 oyy maşallah peş peşe ❤️❤️ benimde 13ünde nasipse 13ünde kan vericem canım istersen birlikte verelimmm 🥰
elifbsraaa1 Zuleyhadere25 yaptım canım ben test 55 çıktı pazar günü ama iğne kullanmıştım etkisi olabilir diye bekliyorumm. 13ünde tekrar doktor bakacak arttıysa betam hamileyim 🥰❤️
elifbsraaa1 Zuleyhadere25 benim sat 17 Ocak canım ama tüp bebek tedavisindeyim ☺️ o yüzden biraz erkene aldılar bat 13 Şubat ❤️
elifbsraaa1 Zuleyhadere25 hayırlısı olsun canım hakkında ❤️ gönlünden ne geçiyorsa onu nasip etsin Rabbim ❤️
elifbsraaa1 Kubusnn 30 ocakta yumurtalarım toplandı canım tüp bebek tedavisindeyim, yani döllenmenin 10 yada 11. Günü oluyor 🥰 6 şubatta tekrar çatlatma iğnesi vuruldum 9 şubatta beta baktırdım