Htccndn Kızlar bebeğim günde 4 defa kakasını yapıyor 3 ünü gün içinde 1 ini hep sabaha karşı yapıyor ve ishalde değil normal bir şekilde yapıyor ben yapmasını istemiyorum çünkü kilo veriyor ne önerirsiniz napmam lazım
Mrvsmt2502 Htccndn her beslenme sonrası kaka yapması çok normal kızımda bu şekildeydi kaka yapması kilo vermesine yol açmaz kızım hep önden gidiyordu
Aylaa123 Htccndn benim bebeğim hep aynı yapıyor kilo vermiyor ama doktora sorduğumda kaka yapması çok iyi bagırsakları çalısıyor yapmaması daha kötü ishal yoksa sıkıntı olmaz dedi ama sizinki sonradan öyley yapmaya başladysa belki ondan kilo vermiştir
Adenmom_ Htccndn anladım yanlış bir bilgi vermeyeyim ama mamadan olabilir mi acaba aklıma o geldi direk kilosu nasıl şu an da
Htccndn Adenmom_ kuzum vallaha doğduğu günden belli hep aynı mamayı kullanıyoruz hiç böyle olmamıştı ama 4-5 gündür böyle hastanede yatmıştık çıkmadan önce tarttığımda 7900 gramdı ama dün kontrolümüz vardı 7700 e düşmüştü 6 günde
Htccndn Mrvsmt2502 İşte benimki böyle değildi kuzum 4-5 gündür böyle hep böyle olsa hani bende normal karşılarım ama 4-5 gündür böyle olunca bilemedim
Adenmom_ Htccndn bak bu garip işte kilo da veriyor ama hastalığı yeni atlatmış ondan da düzene girmeye çalışıyor olabilir
Mrvsmt2502 Htccndn ishal değilse dönem dönem değişmesi normal olabilir çünkü biz bile her gün aynı miktarda besin almıyoruz bazen az bazen çok oluyor. Kızımda normalde gece hiç kaka yapmazdı bir dönem 3 gün üst üste gece yapmıştır sonra yine düzeldi. Bir sorunu var mı huzursuzluk ekstra ağlama gibi
Htccndn Mrvsmt2502 Yok kuzum ishal değil normal yapıyor 4 aylık olduk ağlaması var ama atak haftasındayızdır diye düşünüyorum
Htccndn Aylaa123 Benimki sonradan böyle oldu canım doktora sordum dün kontrole gittiğimde normal dedi bir kaç gün daha izlemleyim bakalım ne olacak
Htccndn Adenmom_ Bilmiyorum belkide ondandır canım çok teşekkür ederim bir kaç gün daha izlemleyim bakalım