Begonvil15 Kızlar selam.. 6 gün önce düşük yaptım. Rahim sağlığı ve kendini toparlaması adına neler yapabilirim bilgisi olanları bekliyorum lütfen 🌸
Baby_B Begonvil15 kurtaj oldun mu canim,olduysan rahim zamanla toparliyor bende öyle olmustu ilk gebeligimde yasamistim Doktorum ilac vermisti hizli toparlasin diye onlari kullanmistim gecmis olsun🌸
Nesli17 Begonvil15 canım ekstra bir şey yapmana gerek yok beslenmene dikkat et yeterli ben de 2 defa düşük yaptım rahim kendini toparlıyor adetinde düzene giriyor
2cocuk2kopek Begonvil15 ekstra bişey yapmana gerek yok 2 ay dinlendir rahmini sonra tekrar dene sadece
Begonvil15 Baby_B hayır kürtaj olmadım her şeyi kendim attım, sonrasında muayene oldum bir şey kalmamış. Bir sonraki gebeliğim sağlıklı sıhhatli uzun ömürlü olur inşallah 🙏🏻
Begonvil15 Nesli17 inşallah Rabbim hayırlı ve sağlıklı gebelikler nasip etsin… Stresten uzak durmaya çalışacağım en çok..