Adetim 7 gun gecikti dun oglen erken gebelik testi yaptim fakat cikmadi bu sabah uyandigimda ilk idrar ile yaptim sanki cizgi varmis gibo gordum kahvalti yapip yukari ciktim teste bakiyim dedim ve cizgi gordum daha oncesinde ayni testten yaptigimda pembe cizgisi yoktu yok oldugu belliydi ama suan ki pembelesmis bide siz baksaniza kizlar var 
