duyguu11 Yenidoğan 1-3 aylık bebek için ; 7 tane beyaz zıbın 2 tulum(yazlık) 4 gezmelik alt üst takım 5 tayt Aldım yeter mi sizce az mı almışım bilemedim. Sonra 3-6 aya gecicem zaten yeter mi eksiklerim neler
Tutaste_ duyguu11 bence dogunca karar verırsın buna bırazda benım kusan bi bebeğim var hep kustugu ıcın sureklı elbise değiştim zıbınlar pok oldu çok zıbın attım çöpe 😀
Hasna77777 duyguu11 yenidoğan için cok alınmamasını söylüyorlar ama o zaman bile sürekli değiştirildiği için e sürekli de yıkamaya fırsat bulamayacağımız için az değil mi
duyguu11 Nilayy95 evet ama bunlar sadece1-3 aylık , yenidoğan olarak 4 hastane çıkışı 7 de zıbın aldım
Melissayda @duyguu11 yaz bebeği mi olacak doğum ne zaman? Zıbın yetmez öyleyse bebişinizin gelişimi ve kilo durumu nasıl bilmiyorum kızım 2900 doğdu 1-3 aylıkları uzun süreli giydik biz gidip tekrar almıştım yetmiyor yani kusuyorlar, kaka falan oluyor
Nilayy95 duyguu11 benim de temmuz yenidoğan için 3 5 daha zıbın alabilirsiniz. Birde klimanın altında kalacaksa uzun kollu müslin takım.
Hasna77777 duyguu11 bence 10 15 adet alın kaka bulaşması falan olur illa ki ben 15 adet kısa kollu beş adette uzun kollu aldım giydiğini giyer
prhnmstf duyguu11 bence yeterli Yetmediği durumda bebeğinizle mağazada onun için birşeyler almak daha keyifli olsa gerek diye düşünüyorum
Melissayda @duyguu11 temmuzda çok sıcak oluyor zıbınla gezer sonra zaten her ikisinden de 10 adet olsun bence 7 al 5 öde var e bebekte öyle tamamlayabilirsin canım . Yaz ayları tulum çok kullanışlı oluyor daha fazla tercih edebilirsin