HtcEsila Günaydın hanımlar… Son adet tarihime göre 14 ultrasonda 12 haftalık gebeyim şu güne kadar hiç bir sıkıntım yoktu ama gece 4 den beri rahim üstünde karnımın altında şiddetli bir ağrı var bu haftalarda olabilir mi normal mi ?
Turannaz HtcEsila merhaba,ilk gebeliğiniz mi benim de ilk gebeliğim de karnımın sol alt tarafı çok ağrıyordu hatta bacağımı bazen atamıyordum ağrıdan.Yerleşme ağrısıydı benim ki
HtcEsila Gldrn58 çok şiddetli çekilmez bir ağrı olduğunu sanmıyorum fakat adet sancısı bile bilmezken bu ağri endişelendirdi beni
HtcEsila Gldrn58 evet dün acile gittim bugünde kendi doktoruma gittim çok şükür ağrım kesildi bı sıkıntı görmedi dr
Gldrn58 HtcEsila Çok sevindim inşallah kolay bi sürec olur senin için ben çok zorlandım ve 2 gün sonra doğumum var ☺️☺️