caglaoztrk canım ilk oğlumda son hafta gittim lohusa pijamasi aldım uygun sol ve sağında düğme var altıda ayaralniyor düğme ve lastiği vardı bunada onu giycem tek hastenede giydim 1 gün evde zaten normal biz Kocadon giyiyoruz memlekete onu giydim şalvar ama ağı yok üstüme birtane penye sweatshirt gibi onları kullandım hamielyken giydigimi zaten 1 haftada kendi kiloma döndüğümde için sıkıntı çekmedim ama bunda elbise alicam tesettürluyum önden düğmeli daha rahat oluyor