zehranur0113 Kızlar nereye yazacağımı bilemedim kızım 18 aylık oldu bu gün aşı yapılı gece 40 derece ateşle uyandık lütfen bebeği 18 yaş aşısı olup böyle olan oldu mu
Gizeminannesi zehranur0113 Benim bildiğim aşı ateşi 38 buçuk üstü olmuyor Nasıl 40 derece acilen çocuğu soy çıplak kalsın
Gizeminannesi zehranur0113 Hemen soy ılık su altına koy çocuğu havluyla kurula sıfır kol zıbın giydir. 15 dakika sonra bak ateşine ayağının altına limon sür
Gizeminannesi zehranur0113 dikkat et lütfen çocuğa havale geçirir, takip et bakalım düşmezse götür hemen acile bana da haber ver Allahım şifa versin
Gizeminannesi zehranur0113 yap yap, Allah’ım yardımcın olsun 🌸 Düşer inşallah ateşi haber ver olur mu bana da ? Bugün takip et. Çünkü çok çok yüksek ateşi
zehranur0113 Gizeminannesi cnm uykudan uyandım titriyor du ateş ten çok korktum şu an 38 indi ama daha yüksek soğuk kompres yapıyorum
Gizeminannesi zehranur0113 evin sıcaksa giydirme zibinla uzansin baktın vücudu soğuk olursa ip ince giydir daha çıkmaz Allah’ın izniyle ateşi
Gizeminannesi zehranur0113 37 düşerse yaz haber ver Ah bu annelik o kadar Kutsal ki Rabbim evlatlarımızı korusun ❤️
zehranur0113 Gizeminannesi cnm bana haber ver demiştin çok sağol valla sen ilgilendin bir tek benimle şu an kızım iyi ateşi düştü Allah’a şükür çorba da içti gece üçten beri uyanık tı yeni uyudu