gzm_42
Oğlumun çocuk dr u , kızlarımın da dr u tabi.
Kızları 1.ay muaynesinde; ben hiç uzun süre anne sütüyle beslenen ikiz bebek görmedim. İkizlerin kaderidir mama. Demişti.
İki bebeği emzirebilmek, aynı zamanda diğer sorumlulukları yerine getirebilmek bence insan üstü güç gerektirir. Kendinizi suçlayarak/suçlatarak iyi bir anne olmuyorsunuz. Bakın, aksine hasta, kendini iyi hissetmeyen bir anne oluyorsunuz. En az çocuklarınız kadar sizinde size ihtiyacı yok mmu?
Eminim başkasını şahane şekilde teselli ederdiniz. Başkasına gösterebildiğiniz merhameti kendinize de göstermeye çalışın hasta olmuş, zor vakitler geçirmişsiniz. Bence en çok kendi şefkatinize ihtiyacınız var. 💐
İnstagram hesabım,
@melikee.yilmaazzz