Buse113 bende kız hissedıyoeum canım , 2 oglusum var , ilk zamanlar onlara zaman ayıramıcam diye cok uzuldum ama sonra gecti , bitanede Rabbim bi kız cocugu nasip ederse cok mutlu olurum tabi oglum olursada ondada cok mutlu olurum 3 erkek birbirlerinin yoldası olur 🤲🏻 14 haftalıgım haftaya inşAllah gosterirse öğrenicem cinsiyetiii