Ayazfatos Kızlar ben bugun muayne oldum 12+0 im cinsiyet daha erken ama yinede bi sorayim dedim bir cikinti var ama erkek diyemem sonrqdan bisey oluyo olusuyor kiza donusebiliyor dedi boyle cikinti var diyip kiz denen oldumu acaba 2. gebeligim oglumda 13 haftada erkege benziyor denilmisti sagliklisi olsun benim icinde merak etmiyor da degilim 😁💜💜
Deletedmom667 Ayazfatos banada 11.haftada ıkılı teste cıkıntı war ama erkek demek ıcın erken dedi. Subat sonu net bellı olur dedi.. Bende surda beklım🙂
Ayazfatos Deletedmom667 ayni durum iste cnm erkekler testisleri disarida oldgu icin hrmrn olustgunda belirgin oluyormus onuda cok iyo bi dktr olcakki net bisey diycek kizlar daha gec gelisiyor ureme organlari ama ilk zmnlar kizlada erkegin organlari cikinti olurmus 😊
Nzlmmk Ben geçen hafta gittim 12 haftalıktı tam olarak çok güzel hareket etti ama doktor bize söylemedi .ben umuyorum ki biliyor ama emin olmak için söylemiyor.burda okuyorum En azından bi tahmin söylüyor doktorlar benim doktorum neden söylemiyor acaba 🤔
Ayazfatos Nzlmmk bnmkide soylemedi ama bisey diyrmem devlete gidjyorum suanda bende ulturasyonda ellerini ayaklarini hareket etrdi gordum bayagi hareketli bir bebek dedi ama cinsiyet icim cikinti var erken daha kiza donusebiliyor dedi 😊
Ayazfatos Hulya00 aynen cnm acelem yok sonradan olusan biseyde degil rabbim neyi uygun hayirli gorduyse o zaten rahme dustgu anda belirleniyor 😌