PapatiA folbiol kullanıyorum gebeliğimin başından beri. Ama doktorum uygun gördüğü için kullanıyorum. Tekrarlayan kromozom anomali kaynaklı kayıplarım var, kan tahlillerime göre doktorum folbiol kullanmam gerektiğini söylediği için ben gebeliğimin 2 aylık önceki süresi de dahil folbiol kullanıyorum. Normalde gebe kalmadan önceki süreçte folbiol kullanılıp gebe kaldıktan sonra daha düşük seviyede folik asit içeren takviye veriliyor. Size eğer doktorunuz folbiol kullanmanızı söylediyse gönül rahatlığıyla kullanın. He yok evde var ben kendim kafama göre kullanıyorum diyorsanız ilk doktor kontrolünüzde bunu doktorunuza belirtin ve o nasıl ilerlemeniz gerektiğini söylerse o şekilde devam edin. Olumsuz yorumları da kafanıza takıp kendinize stres yüklemeyin, insanların ağzı var ve konuşurlar maalesef ☺️ Sizin veya benim sürecimi burdaki ya da çevremizdeki insanlar bilemez, en iyi doktorumuz bilir. Sağlıkla gelsin bebeğiniz ☺️