Farabi özel olduğu için sürekli veriyorlardır. Bende beyhekime gidiyorum ama bebek iyice büyüyünce vermiyorlar 20-25 haftaya kadar vermişlerdi şimdi vermiyorlar. Şehir hastanesinde eltim sezeryan doğum yapmıştı çok memnun o anlatır sürekli ama ben hiç gitmedim.