Ahsen-01 Nazli2707 nasıl başladı canım doğum sürecin nasıl gelişti ilk belirti. Neydi 40+2 hala ses yok benim paşa da
Nazli2707 Ahsen-01 erkek çocuk biraz geç oluyor ben de oğlumda öyle olmuştum korkacak hiç bir şey yok zamanını bekliyor inş sağ salim alırsın kucağına 🙏🙂
Duyguzun Ahsen-01 39 oldum bugün, bende de tık yok. Doktor dün yürü dedi bir iki saat yürüyorum dünden beri bakalım.
Ahsen-01 Nazli2707 öyle diolar canım işte de 4. Doğum olunca gecikmez o kadar erken gelir dedi doktorlar bile ama gelmiyor sanırım yarın suni verelim derlerse kabul edeceğim 40+4 olacak hayırlısı ile
Nazli2707 Ahsen-01 hayırlısı olsun sağlıkla gelsin inşallah çıkmak istemeyen bi bebiş yeri rahat galiba🙂
Ahsen-01 Duyguzun ayy ben hiç yerimde durmuyorum bile cnm sürekli ayaktayım e çocuk var birde koca daha başı kanala inmemiş açılma yok neyi bekliosa🤣
Duyguzun Ahsen-01 doğurup rahatlasaydık artık, doğurmayacağım diye korkuyorum ya sezeryanı hiç seçenekler arasında bile almamıştım
Nazli2707 Duyguzun hiç stres yapmayın rahat olun sadece bebeğinizi ve kendinizi düşünün her şey çok kolay geçiyor inş sağ salim alırsınız kucağınıza
Ahsen-01 Duyguzun sabah gideceğim bakalım ne dicekler bende hiç düşünmemiştim sezaryen ama mecbur kalırsak olacak artık