Aselinannesi74 benimde karaciğer enzimlerime bakıldı önce, normal değerlerden yüksek çıkmıştı.Epey bi başka değerlerime de bakıldı,karaciğer ultrasonu istendi vs ama ilaca başlatmamışlardı çok ciddi bir sorun yok dedi doktor. Sonra kaşıntılarım başlayınca bir de safra asidine bakalım dediler ki aslında ilk bakılması gereken değerlerden biriymiş yani bu. O yüksek çıkınca hemen ilaca başladım