xEndless hayır normal doğum da yaptırıyor ben zorunlu sezeryan oldum bebeğim doğum kanalına girmediği için. Ama bu dediğinizi daha onceden duymuştum. oyle olduğunu düşünmüyorum ilk normal doğumu bekliyor ☺️ ben iki doğumumu onda yaptm şuan üçüncüye de orda olacak