Eliffdogn Bagi neo2yi tavsiye ederim. Görünüş olarak maxi cosi leona da güzel ama hiç incelemedim sadece her parçası ayrı alındığı için maliyetli oluyor diye hesaplamıştım. Bu arada bende de bagi nanafold 2 var bir tık ağır biz alırken neo2 yoktu olsaydı onu alırdım aralarındaki tek fark bence ağırlıklıları. Kullanımı çok güzel çok konforlu bir bebek arabası parasını sonuna kadar hakediyor diyebilirim