Kızlar ilk bebeğimi 36.0 da doğurdum suyum geldiği içinsebebine birşey demedi doktorum acil sezeryana almışlardı şimdi yine hamileyim bu da erken mi doğar bi bilginiz var mı erken doğum yapanlar ikinciler de mi erken doğdu sizin rahim ağzında fln bi sıkıntı yoktu benim