İlk kızımın adı İdil 😊 10 yaşında.
İsmini seçerken dönem dönem patlatan isimlerden olmayıp, her dönem modern ve güncel kalabilecek bir isim olmasını düşünerek tercih etmiştim. Bence hala öyle. Bir sınıfta 3 tane yok mesela, ama eski de değil. O yüzden tercihimi İdil den yana kullanıyorum 😌