Sevvallo normal olsun diye ilgili diye Murat doruk gittim doğumda sıfır ilgi ebeler bile ilgilenmedi 18 saat dakikada bir sancım vardı gücüm kalmadı sezeryan istedim doğumda kistimi patlatmış yumurtalığımı da almış çocuktan nice sonra çıktım aşırı kanamadan çıkınca yüzüme bile bakmadı o şen konuşkan insan karnıma dokundu iyi dedi gitti nasılsın iyi misin falan hiç bir şey tabi ben kist vs olayı bilmiyorum aylar sonra söylediler neden böyle yaptı diye kendi kendime söyleniyordum başta bilsem dava açardım o yüzden fenemon den hastası çoktan uzak duracaksın seni destekleyecek doktor lazım ebe yada