7 yıl önce operasyon geçirdim .Tüp mideliyim . 29 haftalık hamileyim şuan . Ama yaklaşık 1 ay önceden başladı mide yanmalarım ,bi geçiyor gibi oldu ,10 gündür falan baya kavruluyorum 🥺 daha önümde 2,5 ay var .mide yanmaları olacağını biliyordum ama tüp mideli olduğum için aşırı derecede mi yaşıyorum bu durumu bilemedim . Gündüz değilde özellikle akşamları geceleri midem yanıyor hep . Meyve yesem bile dokunuyor ,içtiğim prilam ilaç bile yakıyor :) Tüp mideli hamilelik geçiren varsa yorum bekliyorum, yada hepinizin mide yanmaları ile gebelik nasıl geçiyor kızlar 😄