saturn0908 Bu gün ikinci kez kan verdim çok şükür değerim 307 den 618 e çıkmış sizce bir daha kan versemmi yada şuan 4+4 tarihe göre 5 haftalık olunca direk doktora mı gitsem
Sevvallo saturn0908 bence 2 hafta sonra git ben 6 haftalıkken gittim sadece kese gördü kalp atışı için tekrar çağırdı haftaya. Bu arada son sat ne zaman sizin?
zbydslck saturn0908 ben 4+6 da gittim kese vardı ama bebek olup olmadığı kesin değil çok erken dedi. 7. Haftada çağırdı o zaman kalp atışınıda duydum. Bikaç gün öncesndede hekmlkten kan vermiştim değerlerimi tekrar görsnler diye
bulutsm Haftada gidebilirisn bence kesin olur bebiş de belli olur kese de Ama şimdiden folik asit kullanmayı unutma
saturn0908 bulutsm işte hiç daha gitmedim kullanmadım da o yüzden geç kalmış olmamak için tereddütte kaldım
deletedmom43191 saturn0908 bunu eczaneden de alabilirsin yazdırmaya gerek yok folik asiti yazdirinca devlet karşılamıyor çünkü özel oluyor folik asitlet