Whit3 Kızlar 25 haftalık gebeyim tecrübesizim anlayacağınız bişey sormak istiyorum bebek hareketini sadece sol tarafta hissediyorum bide sadece kalp atımı gibi tık tık atıyor böyle kayma hissi falan hiç olmuyor normal mi bu 🤕
Aras_momy Whit3 evet ben kaymaları 7 aylıkken felsn hissetmiştim ama sizi yanlış yönlendirmek istemem tabiki 🌸
Beyza_19 Whit3 benimde ilk gebeliğim sonlara yaklaştık kızım olucak inşallah 32 haftalık Bende 20 haftalık kalp atışı gibi hissediyordum şimdi o kalp atışı tekrsr var ama hıçkırıkmış meğersem daha yeni yeni kıpırdadığını baya hissediyorum babamız bile tekmesini hisseti Elimi karnıma koyuyorum elim bile oynuyor dışardan ama doktorum söylemişti ilk gebelikte kolay kolay anlaşılmaz diye doğru yani ben yeni yeni aa tamam burda diyorum ama hala eli mi ayağımı çözemedim 😂
Songul2667 Whit3 bende 21 haftalıgım bende aynı şekilde birtekk solda hissediyorum ve tık tık şeklinde doktora sordum normalmış😌
Drya_ Ben de 20 haftaligim ilk gebeliğim hareketini hissedip hissetmediğimi tam anlamiyla algilayamiyorum normal mi siz ne zaman hissettiniz
Aras_momy Drya_ tekmeleri böyle kalp atışı gibi yukarıda hanfendinin söylediği şekilde biraz daha büyüyünce sertleşiyor tekmeleri hareketleri belirginleşiyor tabi benim oğlum anne karnındayken fazla hareket etmeyen bir bebekti😂
Whit3 Drya_ 19. Haftada hissetmeye başlamıştım bende ama dediğiniz gibi ilk haftalar anlayamadım ama 22. Haftadan sonra tam anlamıyla anlamaya başlamıştım
Drya_ @"Esila_27 Aras_momy ya bizimki kiz 😂 doktorum ilk gebeliginden kaynaklı daha hissedemeyebilirsin demisti onceki kontrolumde bazen bi şeyler hissediyorum gibi oluyor seyrime tarzi ama karnimdan mi geliyor yoksa bizim kizdan mi bilemiyorum kafayi yedim gunlerdir 😂😂
Adalet-26 18 haftalıgız oglumuz olacak, hissetmiyorum diyordum ama normal sanirim okudukca icim rahatladi, acemi oldugumuz icin nasl bi hareket olucak bilemiyorum da😂