Defne__rz bepanthol pişik sırasında bi işe yaramıyor, ıslak mendille iyice pişiğini arttırırsınız direk yıkamanız ya da pamuğu ıslatıp silmeniz gerek bu süreçte bezi kuru tutsanız bile altını açar açmaz hemen geri bağlamayın havalandırmanız da gerekli, benimde oğlumda bebeklik döneminde poposunda kızarıklık olmuştu doktoru iki krem vermişti birini sabah birini akşam kullanmıştık ıslak mendil zaten sürekli kullanmıyordum pişik olduğunda da uzunca bi süre lavaboda yıkadım 2-3 gün içinde geçirmişti kızarıklığı, ondan sonra da en ufak kızarıklığında hametan kullandım inanılmaz çabuk etki ediyor sabah kızarıklık gördüysem akşama geçmiş oluyor