Aysezey 26 haftalk hamileyim. O kadar sert vuruyorki gerçekten acıyor karnım özellikle önceki sezeryan dikiş yerlerim. Sizinde öyle mi acaba. Yattığımda özellikle her bi tekmesnde vücudum sallanıyo bu ayda normalmi bu kadar olması. Önceki hamileliğimde böyle değildi
Salihaa16 Aysezey sanırım normal benim de ilk kızım boyle degildi hatta cok kez domtora gittim az hareket ediyor diye. Sizin anlattıgınız kadar olmasa da bu kıızm bazen acıtıyor dikis yerlerimi ve cok sallıyor karnımı ama her zamna ve surekli olmuyor oyle arada oluyor ama normal diye duusnuyorum
Cacaege Aysezey aynıyım canım ya şimdi yattım karnımda fink atıyor canımı acıtıyor 27+6 yım ilk oğlum böyle değildi sanırım ilklerde rahim küçük oluyor daha o yüzden rahat hareket edemiyorlar 2.ler daha mı rahat acaba. İlk oğlumda rahim dar olduğu için ayağı sıkıntılı doğmuştu o yüzden öyle düşündüm şimdi
Aysezey Cacaege çok geçmiş olsun. Umarım atlatmışsınızdırr. 2.çocklar her yerde daha rahat oluyorlar demekki rahimde bile 🤷🏻♀️☺️
okuyananneeeee Aysezey bende 24 haftalığım , dediğiniz gibi alt kasıkbölgem dikişlerim acıyor. Çünkü çok hareketli bazen de hareketleri vajinamda hissediyorum sizin de öyle mi acaba
Cacaege Aysezey atlattık canım Suan sağlıklı şükür, bebişlerimizi de sağlıkla kucağınıza alalım hepimiz 🌸🤲🏻
rumrum123 benim ilk gebeliğim ama dediğiniz gibi vajinamda bile o sert hareketleri hissediyorum bence herkesin gebeliği kendine özeldir, bebek büyüdükçe tekmelerin sert olması normal diye düşünüyorum 😇
Sebnemakkan 26+3 ilk gebeliğim ama benim kızımda öyle cok fazla dönüyor tekmeliyor gibi bazende bi saat az hareket etse hemen dürtmeye başlıyorum bende bebekte şaşırdı bence artık 😂