Beriliko
Canım bana yapma dedi çevremdeki tanıdıklarım ama yapmadan da olmuyor ki .
Ben hepsini yaptım koltuklarımı sildim beyaz sabunlu suyla.
Evimi komple sildim halılarımı ve tüm battaniyelerimi yıkamaya verdim. Yatak Baza altındaki hurçları bile düzenledim.
Kaynanamda geldi perdelerimi yıkadı
Camlarımında kaba pisliğini silmiştim üstüne yağmur yağdı ama temiz yani sadece su lekeleri var kış sonuçta.
Mutfak dolabı dahil her yeri düzenledim ve temizledim. Şimdide haftada bir yerleri siliyorum toz alıyorum yatmadan önce de evi topluyorum. Mutfağımda bulaşık bırakmıyorum temiz oluyor. Her an doğurabilirim 🙈 hareketli olmak daha güzel bence daha da ağırlaşmadan yap ama tabi dikkat et kendini zorlamadan ben bunların hepsini liste yapıp gün gün ayırmıştım. Şimdi heryer tertemiz