Eszr oğlum ocak ayında doğdu. Göbeği düşünce haftada 2 yıkadım ama banyoda değil odayı ısıtıp küveti taşıyıp yatakodasında yıkıyordum üşümesin diye. 4-5 hafta sonra ancak banyoya geçtim.
Kızım inşallah mayısta doğacak çok soğuk olmaz herhalde hava, göbeği düşünce yıkarım ama göreceğiz bakalım psikolojim kaç günde bir elverirse diyelim 😂