Acile suyum geldi şikayetiyle gittim suyumun gelmediği söyledi ilk ebe sonra nöbetçi doktor muane aldı suyun azalmış yatış olucak dedi bende açıkçası güvenemedim nöbetçi doktora imza atıp çıktım böyle olan var mı acaba suniyle doğum deneyeceklerfi hiç sancı ve açıklık yok