eacr6066 stresli bir konu olabilir ama bence kaynana elti görümce postundan çok daha yararlı bir post. Ülkemizin deprem ülkesi olduğu gerçeğiyle yüzleşip bilinçli ve hazır olmalıyız özellikle de çocuklarımız için. İstanbul’da yaşıyoruz ve deprem çantamız hep hazır bulunduğumuz mevsime göre sürekli değişim yapıyorum 3-4 ayda bir düzenli içini kontrol edip tarihi geçmiş yiyecekleri tazeliyoruz. Ayrıca hem kendi yatak odamızda hemde oğlumuzun odasında eşya konumlarına özen gösterdik kapıların kapanmasına sebep olacak eşyalar kapılardan uzakta, bizim yatağımız baya yüksek ve alt bazası dolu ayrıca komidinin altını da kitapla doldurarak hayat üçgeni oluşturmayı kolaylaştırdık. Kitap koymamın sebebi şu; Kitaplar ve altı dolu yataklar perde beton görevi görür özellikle madenciler enkaz altından depremzedeleri çıkarırken açtıkları tünellerde kitapları destek ayağı olarak kullanıyorlar. Oğlum şu an küçük olduğu için yatağı çok alçak ve bazasız ama altına dolu hurçlardan koyarak hayat üçgenini orda da garantiye aldık, başucumuzda hep 1,5 lt su bulunduruyoruz. Ufak bi el çantasında araba anahtarı ve evin anahtarını bulunduruyorum hemen yanında montlarımız var kapıdan çıkarken elimizi atıp alabileceğimiz konumdalar. Ayrıca arabada da her zaman yedek su ve oğlum için bez ıslak mendil yedek kıyafet dolu ufak bir çanta bulunduruyorum sizlere de fikir olması açısından uzunca yazdım, basit göze gözükmeyen ama hayat kurtarıcı çözümler hayatımızda her zaman olmalı ❤️