Nazf 16. Haftamda yaptırdım, yaptırmadan önce benim de tedirginliklerim vardı ama sonradan pişman oldum kendime gereksiz stres yüklediğim için. Maksimum 10 dk bile sürmüyor işlem, ultrasonla bebeği takip ederken şırınga ile sıvıyı alıyorlar. Ben şehir hastanesinde yaptırdım ve işlemden sonra beni taburcu etmediler. Öğlen 2den akşam 8e kadar yatışım yapıldı, başka hastanelerde de prosedür böyle mi bilmiyorum. Düşük riskine gelecek olursak evet 1000de 1 bu risk var ama işlem sonrası bizim de dikkatli olmamız gerekiyor, bu da riski tamamen yok ediyor diyebilirim. Örneğin doktor mutlaka antibiyotik reçete edecek onu kullanmamız gerekiyor, 10-15 gün ağır kaldırmamak, kendimizi yormamak gerekiyor. Bana cinsel ilişkiye de 10 gün ara vermemi söylemişlerdi mesela. Toplumdaki cahil insanlar bayılıyorlar biz gebeleri korkutmaya, ama emin ol sanıldığı kadar riskli bir işlem değil amniyosentez. Başka sorun varsa sorabilirsin, benim aklıma gelenler bunlardı