Cisem84
İyi akşamlar 37 haftalık gebeyim 1 haftadan fazladır yoğun bir akıntım var su şeklinde geliyor biz doktorumu arayıp hastaneye gidip baktırıyoru nst de sancı çıkmadı muayenede enfeksiyon çıktı fitil verildi bir hafta kullandım bitti 3 gündür yine sıvı geliyor bu akşam yine hastaneye gittik yine nst de sancı çıkmadı muayene açılma yok hemişire mantar enfeksiyonu dedi ama bu sefer ilaç kullanmamı söylemedi doktorum başına böyle gelen birşey varmı normal Doğum bekliyoruz