snglaltn Arkadaşlar 22 haftalığım bi sorun yok ama göğsüm altı hep uyuşuyor karıncalanıyor gibi neden acaba oturustan mı benle öi ilgili anlamadım hep karıncalanıyor
gokcekocyigiit snglaltn süt oluşuyor, 24 olduk bizde, bazen sanki iğne batıyor, daha önce ki kızımda da olmuştu ☺️
FalanFilan snglaltn merhaba, hiç korkmayın aynısı benim de başıma geliyordu üç gün evvel doktor randevum vardı sordum, kaburgalarımız batıyormuş. Uyuşma karıncalanma hatta azcık kambur otursam ya da uzun süre otursam ağrı olması çok normalmiş. Korkmayın 🌸
Bsbnkz snglaltn o bebişlerin hareketi galiba bendede oluyordu hatta korkup acile gitmişliğik var ayagını dayamıstı tam o bölgeye 😀