Alyageliyor ilk çocuğuma yaptırdım ikinci çocuğuma da yaptıracağım. Allah kısmet ederse gücüm yettiği kadar yaptırmayı düşünüyorum çünkü ihtiyaç halinde kullanılıyor. İlk sene yenidoğanın çok doktora gel-git i oluyor, özellikle ilk sene baya kullandım.
Oğlumda kreş sonrası da çok kullandım, hasta olduğunda hala gece gidip hızlıca işimizi halletmeyi tercih ediyoruz. Mafpre - allianz- acıbadem kullandım, hepsinden memnun kaldım.