Afraidmom Kızlar 16 haftalık hamileyim , akşam olunca göğüs ve göbeğimde kaşıntılar başlıyor, belgesellerdeki gibi kendimi ağaç gövdelerine sürtesim var, pehlivan gibi yağlanmaktan başka ne yapabilirim??
ElmasSs Afraidmom Benimde bazı akşamlar kaşınıyor bakıyorum cildim kurumuş avonun kakao yağlı kremi var onu sürüyorum duştan çıkınca bebek yağı ve tatlı badem yağları kullanıyorum ama kaşınınca sadece avonun kreminnden sürüyorum beni rahatlatıyor
Sanem74 Benim arkadaşımda 8.aydan sonra elinde ayağın da başladı kaşıntı çok kötü oluyordu safra kesesinde asit dışarı atamadığı için oluyormuş doktor Doğumdan sonra geçer dedi öyle geçti ne kullandıysa fayda etmedi Allah yardımcınız olsun
Mkslna Afraidmom bana doktorum hic catlak olmaz sende ic karnin genis dedi ama daha ilk cocukta karnim haritaya dondu bide tatli tatli kasinmazmi gece uykuda kasiyorum hep yara bere oldu
asilsmom Bence kaşıntıya en iyi hindistan cevizi yagi iyi geliyor ben bayadir kullaniyorum çok nadiren kaşıntı oluyor çatlama içinde lierac kullaniyorum umarim çatlamam🙈🙏🏽👌🏽👍🏽