KMerveK Ben gece yatmadan içiyorum geçen haftaya kadar rastgele iciyordum bi yazı okudum gece yatmadan içilirse ertesi gun enerjik geçermiş daha etkili oluyormuş 1 haftadır öyle yapıyorum gerçekten farkediyor
Turkan34 KMerveK bende akşam içiyorum ama gün içinde aşırı ağrılarım oluor gündüz mu içsem acaba dedim
Turkan34 Rtbli bnde öyle yapiorum ama gündüzleri de ağrım oluor bu defa ilacı akşam içinde hafiflior gündüz yine ayni
Turkan34 ___Ebruli___ bende mi gunduz içsem akşam içince ağrılarım hafiflior gündüz biraz ayakta dursam ağrım oluor
Turkan34 Anonymouse benim eczacı hiçbir şey söylemedi ya bnde akşam içmeye başladım bu defada gündüz ağrılarım oluor
Turkan34 Anonymouse belim kuyruk sokumumun olduğu yer karnım kasıklarım hepsi bir arada baslior ağrımaya o halde birşeyler yapmaya calisiorum
Sejinn Turkan34 merhaba 1 haftadır özellikle geceleri sol kasıkta ağrı ile uyanıyorum magnezyum içmem mi gerekiyor
mrvozdkao Eczacı yatmadan önce ic dedi ama gündüzleri ağrım çok oluyor diye gündüz alıyorum daha rahat hareket ediyorum çok kasilmalarim yorgunlugum olmuyor