Ozgeanne Aslında özel takipliyim ancak yakın hemşire bir arkadaşım neden burayı düşünmüyorsun dedi , aklım da karıştı yenidoğan olarak Allah korusun acil durum için donanımı yüksek bir hastane diye biliyorum. Sizlerin önerisine açığım, teşekkür ederim 💐
mmihri Ozgeanne adana da değilim ama Kocaeli şehir hastanesinde doğum yapıcam. Şehir hastaneleri her anlamda donanımlı. Allah korusun ters bir durumda kan ünitelerinden, yeni doğan yoğum bakıma kadar herşey mevcut. Açıkçası bana daha güvenilir geldi.
Ahsen-01 Ozgeanne merhaba bende şuan adana şehir Hastanesi’ne gidiyorum sin ayima kadar özele gidiyordum Güzelyalı Hastanesi’ne artan doğum ücretleri ve hastane donanımı açısından bende şehir hastanesini tercih ettim herhangi ters bir durumda tüm bölümlerin acil doktorları nöbette oluyor avantajlı bir durum diye bir önceki dogumumu da 4 sene önce şehirde yaptım o zaman memnun kalmıştım şuan nasıl doğum hanesi bilemiyorum iyilerle karşılaştırsin rabbim 40+1 haftadayin şuan ben
2prens1prenses_ Ozgeanne ilk doğumum orda oldu ama ben sezeryandim normal doğumu çok önermiyorlar stajerler hep gelip kontrol ediyormuş flnn ben o kısmını bilmiyorum ben sezeryanimi orda presnsesler gibi yaptım çok temizdi doktorlar hemsireler aşırı ilgiliydi yine olsa yine orayi secerdim ama şehir değiştirdim ben
Ozgeanne mmihri Allah korusun öncelikle tabii 🧿❣️ yani insan düşünmeden de edemiyor dünyanın her türlü hâli var inşallah sağlıkla geçip gider bu süreç tüm bekleyenler için 🤲
Ozgeanne Ahsen-01 amin inşallah ❣️ peki hangi Dr gidiyorsunuz ? Artık özel hastane durumu da kalmadı her yer aşırı kalabalık yani maddi boyutu da geçiyor güvenlik önemli bir nokta güvenebilmek mühim 💐
busraanneoluyor Ahsen-01 merhaba 1.ay olmuş yazali.sehirde mi.yaptiniz doğumu nasıldı tecrübelerinizi.payladirsaniz.sevinirimmbnde pazartesi orda ypicam insallaj 🥰🥰
Ahsen-01 Ozgeanne Fikriye ışıl adıgüzel e gidiyordum oda çok iyi bir doktor kendisi giriyor muanelerine diğer doktorların bazıları genelde kendisi olmuyor asistanları oluyor bazılarının
Ozgeanne Ahsen-01 evet bazı Dr için onu buradaki diğer arkadaşların çok eski gönderilerinde okumuştum . Yani aklımda yatmadı açıkçası tabii ki asistanlar da birer Dr ancak yılların tecrübesi ile karşılaştırılamaz . Erdoğan koca hakkında da olumlu duyumlar vardı ve Nefise hanım için de sanırım .
Ahsen-01 Ozgeanne Nefise hanım da iyi olabilir bak randevu bulsaydim gidecektim ben bu hafta hatta denemek için tüp bebek tedavisinde de hasta kabul edio Nefise birde sefa arlier var oda iyi
Ozgeanne Ahsen-01 şuan için randevular dolu gösteriyor tekrardan arayıp hangi güne tekrar randevu veriliyor öğrenmek lazım . Teşekkür ederim 💐
Ozgeanne 2prens1prenses_ olumlu yorum duymak güzel 😊💐 yani şuan için denemek istiyorum ileride ne olur bilemem ama bakalım teşekkür ederim 💐
2019taha Ozgeanne şehir hastanesinde 2019 da yattım hamileyken hiç iyi değildi özelde doğum yaptım şimdi tekrar hamileyim yine özelde yapcam güzelyalıda doktorum da Gülşah dalgacı
Ozgeanne 2019taha sağlıkla kucağına almak nasip olur inşallah 💐 siz şehir hastanesinde kime takipliydiniz acaba ? Doğum kötü geçti demişsiniz. Çok özel değilse anlatabilir misiniz?
Yolcu_26 Ozgeanne isimden bile korkuyorum ilk gebeligimde sancım vardı direk şehir hastanesine gittim adana şehir hastanesi normal de özel takipli idim ama bayrama denk geldiği için doktorum yoktu acile aldılar beni nts ye bağladılar ne gelen var ne giden millet içerde müzik dinliyordu son olarak o hastaneden çıktım kendi doktoruma gittim ama zaman kaybı bebeğimi kayıp ettim
Ozgeanne Yolcu_26 başınızı sağ olsun . Erken doğum muydu acaba ? Anlatmak istemezseniz saygı duyarım . Rabbim daha mutlu günler yaşamanızi nasip etsin inşallah ❣️