Kızlar ya bebişim 22+5 haftalık ilk bebeğim normalde arada haraket ediyordu 2-3 gündür sıklaştı her gün neredeyse uzanınca dümdüz ediyor yada sola dönükken pıt pıt vuruyor dışardan gözüküyor bugün hiç vurmadı oynasın diye dümdüz uzandım dokundum rahatsız bile ettim ama tık yok endişe ettim çok normal ama ben endişe ettim işte 🙂↔️ nasıl harakete geçirebilirim bebeklerin anne karnında uyuduğunu duymuştum acaba uyuyor mu gece 12 bu arada 🤣