gokcekocyigiit AlEs 24.haftadan merhaba, ilk defa bir gebelikte bu kadar acı yedim, neredeyse her gün 🤣
Ananim AlEs ben yiyorum bunla ilgili doktorum bir şey demedi. Ama bazen midem yanıyor hamilelik öncesinde de oluyordum öncesi ve sonrasında farklı bir durum yaşamadım.
Masalceylan AlEs ben yiyorum canım sürekli acı şeyler istiyor sonrada mide ağrısına kıvranıyorum tabi 🥹
Esrakzly AlEs ayına göre değişiyor bence 30 dan sonra cok baharstli acı bağırsakların zorluyor afedersin koku çok fena oluyor yada büyük tuvsleti yaparken zorlaniyorsun
AlEs gokcekocyigiit bende öylee 2nci gebeliğim 19 haftalık ve hergün acı yiyorum sonra da acaba bi sıkıntı olur mu diye korkmaya başladım
Mervecimmm AlEs baharat acısı yemiyorum mideme dokunuyor biraz ama bir ara canım sürekli acı biber turşusu istiyordu bir sürü yiyordum. Şimdi de yiyorum ama o zamanki kadar çok değil.