Zeynepgmsbs61
benim 33+5 de rahim ağız yetmezliği yüzünden çiğer gelişdirici yapıldı 2 doz, şuanda 35+3 olduk ama bizimkide durmak istemiyor baya aşağa inmiş, sezeryan randevusu verilmedi çünkü her an gelebilir dedi doktor, inşallah hepimiz sağlıkla kolayca bebişlerimizi kuçağmıza alırız 🙏🏽