Selam kızlar ikili tarama testi için 1 hafta öncesinde şehir hastanesine gittim bebeğin ensesi 2.7 diyip endişelendirdiler tarama testi yaptım bugün sonuçlar için gittim sonuçlar çıkmadı bir daha test yapmamız gerekiyor dediler ve bugünde ense kalınlığı 1.5 dediler Adana şehir hastanesine gidip bu şekilde kafası karışan oldu mu yani neye inanacağımı bilemedim