aleynaozalpp14 Kızlar 22 haftalık hamileyim ilk gebeliğim bazen bebek oynasın diye karnıma dokunuyorum haraket o şekil ediyor dışlardan baskı olunca bazen az bastırıyorum oynuyorum bişey olmaz demi düz yatınca oynuyor arada 🤣
Girlmama aleynaozalpp14 yo bende öyle yapıyorum kasılırsa da pıt pıt vuruyorum seviyorum hemen düzeliyor zaten ultrasonda dönsün diye sert vuruyor doktorlar bişey olmaz amniyon kesesi bunun için var onu korkuyor
senem-yabaci aleynaozalpp14 ay ben de yapıyorum aynısını 😂😂 yan yatınca hareket etmiyor bende. Tatlı da işe yaramıyor. 10 dk sırt üstü yatayım hemen başlıyor ya da dürtüyorum 😂