Abakliseher cnm ben yaptıracam inşallah ben izmir de yaşıyorum karşıyakada medicalparka gidiyorum ve doktorumla bunu paylaştım oda çok sevindi böyle bisey düşünmeme ve onayladi kendisi de yaşam bankasıyla çalışıyormuş ve ilk olarak kayıt yapıyorlar form dolduruyorsun daha sonra bir kit veriyorlar sana biz 600 tl verdik sonra doğumda doktorun alıyor onu onlarda kapıda bekliyorlarmis hemen onu alip ankaraya gonderiyorlarmis orda bazi tetkiklerden geciyor ve 1 ay sonra saklayıp saklayamamızla ilgili cevap geliyormuş biz hem kordonu hemde kan hücreleri saklamak için başvurduk 2 sine 3150 tl dediler biz bir kampanyaya denk geldik 2021 yılına kadar herhangi bir ücret ödemeyeceğiz daha sonra saklama ücreti olarak yıllık 108 euro ödeyeceğiz bizim bu şekilde umarım yardımcı olabilmişimdir sormak istediğin şeyler varsa sorabilirsin