danla2711 Kızlar 25.haftadayım ve grip oldum çok fena kuru bir öksürüğüm var ciğerlerim sızlıyor resmen bildiğiniz doğal yöntemler var mı ölüyorum öksürmesemde acıyor ne yaptıysam geçmedi nolur yardımcı olun 🥹🥹
Nilayy95 danla2711 Demir ilacı kullanıyorsanız kullandığınız saatler dışında greyfurt suyu için bana çok iyi gelmişti. Geçmiş olsun
Anonim2828 Geçen hafta aynı durumdaydım öksürmekten göğsüm yanıyordu sabahları sıcak sütün içine çok bi çay kaşığı bal atıp içtim günde 1 defa da ıhlamur içtim 3 güne toparladım ilaçsız.
Anonim2828 danla2711 evet canım başka bir şey kullanmadığım için ben bunların bana iyi geldiğini düşünüyorum bi dene sende belki sende faydasını görürsün