Kızlar oğluma yazın çok, uğrastım 2 ay flan ama 1 ay öğrendi gayet iyi birden eskisinden beter oldu besledim tekrar şimdi yine bıraktırdım sinyallerini veriyodu artık denedim 3. Gün öğrendi şükür ama tek sıkıntımız evimizde gayet güzel gidiyor çişim geldi diyor ama dısarıda bi ev AVM vs. Yerlerde hiçbir şekilde gitmiyor söylemiyor tutuyor bugün annemlerdeydim aynısını yaptı zorla gidior bu beni çok zorluyor ne yapabilirim acaba???